Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрешен (студен) проблем...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сутрешен (студен) проблем...

    Значи ситацията е следната: Сутрин или при студен мотор колата няма сила,имам чувството че се задъхва и не и стига въздух... когато карам и ако припомпя педала на газта се чува дори нещо като детонация... при тръгване направо е спъната и това докато "сработят нещата" около 500-1000м..... Не е свързано с температурата на двигателя ( май ) щото се оправя преди климатроника да почне да духа топло.
    Филтъра не замърсен,скоро го чистих с К&N спрей и мазгоч.... свещите изглеждат добре,разстоянието им е ок, на диагностика казаха че дебитомера е ок .... (уж)...
    в крайна сметка идеята е ако някой е имал подобен филм да сподели решението къде е.... ламбда сонда ли, някой датчик ли кво?.....
    '97 155 1.8 16V
    GMC YUKON DENALI 5.7 V8
    the cost of living is dying...everybody pays...
    sigpic

  • #2
    Здрасти Грим да се вкл. и аз към твоята тема.Моя проблем е същия като на колегата. Когато колата е студена е отвратителна за каране, прекъсва,предърпва и не може да изфорсира като хората и направо откачам. Като затопли нещата се пооправят само тогава пак с забелязва една запъване между 3500 и 4000 оборота.
    Замериха ми ламба сондата и казаха 4е работи.
    Посъветваха ме да си откъча за момент дебитомера и стана още по зле.
    Зна4и при мен заедно с дебитомера е и темп.датчик да ли може да е от него? Който може нека да помага.
    sigpic
    alfa romeo 156 2.0 TS

    Comment


    • #3
      При мен филмът е абсолютно, ама абсолютно същият, какъвто го описваш. Не знам дали има връзка, но се появи малко след махане на катализатора.
      Ходих на сервиз, първото предположение беше, че е зарати втвърдени и вадещи се маншони на всмукателните колектор. Смених ги - същата работа. Следваща диагноза - изгорели канали на бобини. По един на всяка. Да обаче... мерихме бобините, оказа се че едната си работи. Най-големият филм беше обаче, че като разбутах кабелите на свещите, без нищо друго да съм правил, колата тръгна на пушка за известно време, дори студена. После пак почна да гасне и да пали когато си иска. След едно поредно гаснене тръгнах да ръчкам кабелите, открих, че едно болтче при клемите е разхлабено, затегнах го и ... колата полетя. 2-3 дена още студена си поемаше от ниски обороти, не се давеше, не глъхнеше. И днес пак започна.
      Та логиката сочи, че проблемът е някъде по тоците. По празниците, живот и здраве, ще им нправя една профилактика и ще пиша пак. А ти ако намериш решение - сподели.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
        При мен филмът е абсолютно, ама абсолютно същият, какъвто го описваш. Не знам дали има връзка, но се появи малко след махане на катализатора.
        Ходих на сервиз, първото предположение беше, че е зарати втвърдени и вадещи се маншони на всмукателните колектор. Смених ги - същата работа. Следваща диагноза - изгорели канали на бобини. По един на всяка. Да обаче... мерихме бобините, оказа се че едната си работи. Най-големият филм беше обаче, че като разбутах кабелите на свещите, без нищо друго да съм правил, колата тръгна на пушка за известно време, дори студена. После пак почна да гасне и да пали когато си иска. След едно поредно гаснене тръгнах да ръчкам кабелите, открих, че едно болтче при клемите е разхлабено, затегнах го и ... колата полетя. 2-3 дена още студена си поемаше от ниски обороти, не се давеше, не глъхнеше. И днес пак започна.
        Та логиката сочи, че проблемът е някъде по тоците. По празниците, живот и здраве, ще им нправя една профилактика и ще пиша пак. А ти ако намериш решение - сподели.
        невярвам да има връзка с катализатора... моята беше без като я земах...
        '97 155 1.8 16V
        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
        the cost of living is dying...everybody pays...
        sigpic

        Comment


        • #5
          И аз като я взех беше без катализатор, т.е бе6е махнат.
          Като се замисля май наистина трябва да е не6то по тоците.Дано да имам време да ги прегледам сега по празниците.
          sigpic
          alfa romeo 156 2.0 TS

          Comment


          • #6
            Абе аз по принцип съм ламер на тема техника, ма щом се оправиха нещата от едно разръчкване на кабелите там някъде ще да е проблемът.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #7
              27970740 пъти е разисквано това...
              Версии какви ли не.. дебитомери, ламбди, кабели, свещи, бобини.... та чак и някакъв служебен режим на компа, уж защитен за да не се изнасилва двигателя до като е студен
              Няма да се изнанедам ако се окаже, че е от.. не правилно затворен капак
              Аз само продължавам да се убеждавам, че спортния филтър нещо... не се поняся добре от дебитомера. Пък и в това влажно време
              ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
              sigpic
              ROVER 200 RF 2.0TDI

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                Абе аз по принцип съм ламер на тема техника, ма щом се оправиха нещата от едно разръчкване на кабелите там някъде ще да е проблемът.
                и сиа пак е ракета тъй ли? и тоя ремонт от колко време е? колко ще изтрае щом е само разръчкване на кабелите...?
                тука има нещо странно.........
                '97 155 1.8 16V
                GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                the cost of living is dying...everybody pays...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Не странно, направо е мистериозно, но е факт. Трае по 3-4 дена, но определено има ефект. Мъча се да намеря логичното обяснение - няма смърт без причина все пак.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #10
                    и аз бях така ( преди да роди )
                    убеден съм че е от електрониката , щото ми се с елучвало на студена да я сръчкам и маслото отива на 7 бара
                    просто е защитена да не я настъпващ докато не позагрее малко
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #11
                      Миналата зима (от февруари нататък) го нямаше този проблем.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Nasko_77 Покажи съобщение
                        27970740 пъти е разисквано това...
                        Версии какви ли не.. дебитомери, ламбди, кабели, свещи, бобини.... та чак и някакъв служебен режим на компа, уж защитен за да не се изнасилва двигателя до като е студен
                        Няма да се изнанедам ако се окаже, че е от.. не правилно затворен капак
                        Аз само продължавам да се убеждавам, че спортния филтър нещо... не се поняся добре от дебитомера. Пък и в това влажно време
                        аз пък не виждам 27970740 отговора или поне смислени... всички са дадени от дежурните разбирачи по всичко и нито един да насочи към нещо от което е проблема,а невярвам 2 или 3 коли само да го имат тоя проблем.... така че
                        '97 155 1.8 16V
                        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                        the cost of living is dying...everybody pays...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          и аз бях така ( преди да роди )
                          убеден съм че е от електрониката , щото ми се с елучвало на студена да я сръчкам и маслото отива на 7 бара
                          просто е защитена да не я настъпващ докато не позагрее малко
                          Моята даже и подминава 7 бара на студен мотор!!! И защо се получава така, не знам?
                          Last edited by millko; d.m.y г., 07:57.
                          sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                          Comment


                          • #14
                            С този проблем при ТС-ка борбата започва първо с хубаво почистване при студен мотор на отвора в който влизат сондите на бубините към свещите. Там обикновенно късна есен или ранна пролет кондензира влага и прецаква запалването докато не се изпари същата
                            След това се тръгва по диагностики и т.н.

                            п.с
                            Водогоннен спрей или талк или просто ламелите на лулите които уплътняват да се понамажат с течен парафин или силикон
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment


                            • #15
                              Всички диагностични програми започват с изречението: -Разкачетете куплунга ,проверете връзките, ако има нагар почистете........
                              99 процента от проблемите идват от не-коректна връзка.
                              Особенно при коли купени от Италия където климата е влажен.......
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment

                              Working...
                              X